tisdag 24 februari 2009

En ny epok

Jag ligger hemma och är sjuk. Har inte kännt mig såhär dålig på länge.. Inatt kunde jag inte sova en blund. Näsan rann så jag inte kunde andas så jag fick stoppa papper i näsan för att få slut på eländet, men det hjälpte tyvärr inte det heller. Nu är jag sådär läskigt seg i hjärnan. Varenda tanke jag har får jag tänka om minst två ggr och ibland skrämmer jag mig själv hur trög och efter hjärnans reaktioner blir efter sömnbrist.

En ny sak har jag iallafall lärt mig, det är att laga munkar! Inte munkar med hål i, det är som tjocka plättar som man kan fylla om man vill det med t ex bär, choklad etc. Innan mojsade jag bara sönder dem men idag är dagen då jag lärde mig knepet. Detta kommer era barnbarn att få läsa om i historieböckerna. Hitler, släng dig i väggen!!! Detta är dagen på en ny era, en ny epok, en ny tid.... KÄÄÄÄÄÄNNNN inlevelsen!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

dessa munkar väntar jag med spänning på att få smaka;)