måndag 2 februari 2009

Det är bra att stöka!

Likheten är slående! Men jag är liiite coolare och det är lite mer hip hop över mig. YO!
Känner mig som en förälder som försöker förstå sig på ungdomarnas musik intressen, jag säger hip hop men det heter säkert något annat.

Varje dag när jag kommer hem ioch öppnar min dörr så möts jag av ett mer eller mindre stökigt hem, jag kan inte hålla ordning! Slarvigtjejwithfeelings89. Men med närmare eftertanke så är det bra för människans utveckling med lite stök då och då. Genom oplanerade händelser föds kreativitet, så ser jag på situationen. Jag menar, om jag hade haft det kliniskt städat hela tiden, då hade jag aldrig fått för mig att städa, och när jag städar brukar jag ta lite pauser då o då när jag hittar något intressant, som en bok eller tidning eller foton. Hade jag aldrig hittat dem så hade jag kanske aldrig fått idén att t ex läsa ut boken och få nya kunskaper som kanske utvecklas till något bredare som får mig att kanske se världen med större och djupare ögon, och det kanske leder till att jag hamnar på en viss stig i livet som leder mig till ett visst yrke som kanske leder mig till mitt drömliv!

Man vet aldrig, så stöka upp lite då och då för att få lite inspiration och mer kunskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha, snyggt eminem!