torsdag 5 februari 2009

Min syster

Igår fyllde min kära lillasyster 16 år. Eftersom hon fyller år så har jag självklart extra respekt för henne och polerar hennes skor och tar undan hennes disk för att vara snäll. Men jag hade inte räknat med att bli riden på!
-Lindaaa, jag får rida på din rygg?
-Ah, okeydå..
-wiiiie!
-AAAJ ÅÅH!

Inte nog med att jag skulle bära runt på den gamla 16 åringen...
-Lindaaaa, klia min rygg!
-Nej.
-Jag fyller faktiskt år!
-Jaja jag gör väl det då.

Men efter en natts sömn drömde jag att ett lejon bet tag i hennes nacke och slängde runt henne så hon dinglade medvetslöst i luften. Jag skrek och skrek och skulle skära halsen av lejonet då jag vaknade och mådde fruktansvärt dåligt.. Stackars Louise..min underbara älskade systerputtinutte! Idag ska jag agera fotpall åt henne och göra allt hon vill. Ska börja med att gå ner nu på momangen och koka ris åt henne, tyckte jag hörde HJÄÄLP där nere.




Inga kommentarer: