lördag 7 februari 2009

Katten Nisse utan hem

När jag skulle gå hem från Sara, Bart och Amanda möttes vi av en underbar liten varelse i trappuppgången. En hemlös lite katt vars ägare avlidit för ett tag sen. Kolla så söt den är! När jag ser såna här sötkisar får jag ett kärleksutbrott. Jag spänner käkarna och får underbett samtidigt som jag säger
-Äääääär du en söt kiiiise? Ääääär du en söt miiiisekiiiis? JAAA det äääär duuu, iiiih!
Sen blir jag tårögd och vill ta hand om det söta, i detta fall denna hemlösa kise som säkert hade fått det bättre hos mig. Får se om jag gör det i min nya lägenhet, måste säga att jag blev riktigt sugen nu.


Nisse som katten heter tyckte om att gå på min väska och kela mot den.

Kolla så tjock och mysig han ser ut!

Kärlek vid första ögonkastet

Jag med en snygg frilla, (det senaste enligt mig) och världens sötaste Nisse.




1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaiiihh!1 Vilken tjockiskisse!!!! :D Linda, gör en god gärning o ta hand om kissemissen. Han kanske äter dig ur huset, men han vill ju oxå leva :)