tisdag 17 februari 2009

EWA in Sweden

Ewa är hemma från Polen!!!!! Äntligen! hon läser till läkare där så det är inte varje dag hon är här om man säger så. Vi gick en lång promenad med hennes hund iza och pratade om allt som hänt och...inte hänt under tiden vi inte träffats. Imorgon ska vi ha kvalitetstid hela dagen!

Nu kan jag även avslöja vilket språk jag håller på att lära mig för de som inte vet: Polska! Tänkte överraska Ewa när hon kom hem med att säga några fraser typ "Hej Ewaaa, hur var det i polen?" osv. Men det enda jag har lärt mig är några ord och två dialoger, om de ens kan kallas det. Visserligen har jag inte läst många timmar så jag är väl nöjd, men det är en utmaning. Om jag inte kan det jag ska säga så säger jag bara IGREK. Ewa knows what I mean! (För er som inte vet kan ni ju alltid google översätta det)



HAHAHAHA!!


Lite smått misslyckad bild när jag inte träffar kameran med ögonen och missar halva Ewa.

1 kommentar:

Anzisch sa...

ahhhh jag ar sa avundsjuk! halsa henne! ge henne en STOR kram fran mig!!!!