måndag 23 februari 2009

ny idé och farlig korv

Inatt kunde jag inte sova p.g.a. halsont, jag är ganska van för tillfället att inte sova så mycket och brukar tillägna natten åt tankar och problemlösningar. Inatt kom jag på en briljant idé om jag får säga det själv! Tyvärr är jag så tråkig att jag inte tänker nämna det, ingen copyright=inget nämns. Det har med välgörande ändamål att göra, det kan jag avslöja.


Jag har ett helt sönderkladdat block hemma fulls av idéer jag kommit på, kanske blir någon av dem något jag kommer syssla med i framtiden? En dag när jag inte är sjuk och när jag känner mig redo ska jag ta tag i alla mina idéer och mitt politikintresse (utan att låta som blondinbella) och göra något åt saken!


Snart kommer Louise hit, vi ska äta farlig korv och potatismos.

Inga kommentarer: