lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Om en timme tar jag bussen till min kära vän och plastsyster Sandra. Vi ska fira denna romantiska dag tillsammans. Först ska vi äta på kinarestaurant och efter det åker vi hem till henne för att kolla på melodifestivalen och kränga onyttigt.

Jag har alltid älskat kinamat och kommer alltid att göra. Det godaste är stekt ris med kyckling och grönsaker, åååh min mage och smaklökar VILL HA!! Jag känner hur min tjockis-gen vibrerar stark idag. När jag var yngre trodde jag helt seriöst på att jag hade en fetma-gen som skulle bryta ut allt jag ätit och göra mig jättetjock en dag. Men än idag kommer jag igenom dörröppningen utan problem.

Med närmare eftertanke så finns det ju faktiskt gener som bär på fetma anlag, så min fetma-gen var inte alls så roligt längre.. jaja jag tar tillbaks det där, men jag är cool ändå, det går j uatt skåda på den övre bilden, jag ser rysligt, frätande cool ut. Ta på er brillor om ni ska kolla på den, risken för bländskador är stor. HIHI

Glad alla hjärtans dag på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad dag på dig med ^^