torsdag 19 februari 2009

6 sanningar om mig

Jag blev utmanad av ridde (tryck för att komma till hans sida *TiPz*

"I utmaningen ingår att jag ska välja några andra att utmana och sedan meddela dessa kära medbloggare att de har blivit utmanade. Utmaningens mål är att jag ska avslöja 6 stycken sanningar om mig själv. Så, låt oss börja."

1. Jag är livrädd för spindlar!! Stora som små, spelar ingen roll! Något lite pinsamt och fegt jag gjorde en gång när jag bodde hemma var när jag fick syn på en spindel i mitt rum när jag skulle sova. Jag skrek och grät i nästan 30 min när jag förberedde mig på att döda den med flugsmällaren, men jag lyckades inte så jag sprang in till min syster och la täcken runt dörren som isolering och va spindel vakt resten av natten...

2. Jag flyttade hemmifrån när jag var 16.

3. Jag älskar richard scarys äventyrsvärld och svampbob fyrkant!

4. Jag ÄLSKAR historia, speciellt vikingar och Gustav Vasa. Min dröm just nu är att ta mig till Kalmar slott snart för att gå runt och känna på väggarna och kolla på exakt samma saker som GV gjorde, det är så häftigt!!!!

5. Jag tycker inte om att dricka alkohol. Dels för att det förstör både lever och hjärnceller som du aldrig får tillbaka och för att jag har många dåliga minnen av det från min barndom. Jag kommer aldrig förstå grejen med att dricka sig redlös och sedan tycka att det är livet!

6. Jag drömmer om att bli mamma, varje dag! Jag kan knappt vänta tills det är dags! Men först måste jag hitta mr.right!

Jag utamanar:

http://www.loais.blogg.se
http://www.meandmylife.blogg.se

Inga kommentarer: