söndag 15 februari 2009

MIN briljanta idé!!!

Godafton både herre och fru

Jag sitter och skriver på mammas lilla mini plutt dator. Den är så liten så att jag skriver med mina lillfingrar.. eller nej, jag håller i två små tandpetare som jag med hjälp av ett stetoskåp prickar rätt på tangenterna. HAHAHA!!

Detta är förövrigt ett ganska meningslöst inlägg, ville mest testa att skriva med denna lilla dator. Egentligen är jag inte så glad vid små saker, hade hellre haft en dator som var 20 kvm och en mus som jag kunde sitta på och styra som en radiobil, ååååh det hade varit roligt!!! Vilken bra idé!!!! Försök inte att sno min idé nu, den är miiin bara MIIIIN!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du skriver alltid på såna cpiga tider :P

Anonym sa...

Underbar ide Linda! jag ska föörsöka och inte ta den =p