lördag 20 februari 2010

Morgonrockshelg

Hej på er!

Jag har inte något fungerande internet för tillfället, därav mitt dåliga uppdaterande.
Just nu sitter jag och Simon i deras hus på Hasslö med varsin dator och dricker kaffe med after eight. Notera gärna bilden nedan.. Simon tänkte till enligt sig själv och gav mig en bebiskopp och en mastordont rejäl kopp till sig själv. Jag vet inte om han vill symbolisera längdskillnaden mellan oss... Men bebiskopp måste ju leda till lite bebbning, alltså ompyssling, kill på magen och någon som bär runt på mig konstant. Ja, det hade varit ytterst intressant. Och bär Simon runt på mig kan jag säkerligen se till södra Afrika med hans ståtliga längd.


Den här helgen har en genre lugn och ro. Så det vi har gjort hittills har varit matlagning, lallat runt i morgonrockar och tjockat oss framför hockey och solsidan med after eight. Ja, sen har vi halkat runt i snön för att köpa choklad till chokladfonduen ikväll. Det var inte uppskattat då Simon bah' sådär skulle testa sina slägga-skills med en gigantisk snöboll och nästan tog livet av mig.... med ett släng av överdrift... HAHAHAHA fattar ni? SLÄNG!!? HAHAHAHAHA!!!! Nejmen.


Rättvist uppdelat! Kan också bero på att jag inte gillar kaffe.
Simon med ett egenkonstruerat mordvapen på huvudet.
Har man likadana morgonrockar så måste man ju se möjligheterna..
Möjligheterna!!!
Massor av möjligheter!
Lite stämningsrosor inköptes. Egentligen tycker jag vita rosor är
finast men de var tyvärr slut.
/Er alldeles egna rockärm.

2 kommentarer:

Diana sa...

Det var länge sedan! Allt fint?

Anonym sa...

HAHA, alltså ni måste va det typ sötaste paret någonsin!