måndag 15 februari 2010

alla hjärtans dag och sen uppdate

Hej på er, efter alla dessa år!


Jag har inte skrivit något på felra dagar!!!!! Ja det är ren fakta!
Ve och fasa!

Skamvrån borde vara mitt näste, men då är inte fallet i dessa tider.


Jag har väl ingen direkt anledning till varför jag inte skrivit något. Eller jo, jag har ju umgåtts en hel del med en man som jag håller så kär så kär. I helgen var vi i Karlshamn och gjorde små speciella saker som egentligen inte är mycket för världen, men mycket för mig.


Eftersom det är så förbaskat roligt att se fåglar glädjas av en gammal skrumpen brödbit så testade vi fågelutbutet i Karlshamn. Det får en stark 7a av 10 för er som har intresset.
Det har ju även varit alla hjärtans dag, det firades genom att inte fira det alls. Jag och Simon har ungefär samma syn på den dagen. "en dag för singlar och par att känna ångest över vad som bör göras och inte göras", så Simon kom med den briljanta idén att alla andra dagar kan vara alla hjärtans dag istället. Det tyckte jag var en fin idé! Istället umgicks vi med trevliga människor och åt semlor. För min del brukar det bli mandelmassa med lite bröd på.

Den kvällen avslutades med att Simon och hans kompisar spelade krigsspel och kände hur manligheten växte, och jag lekte med en hund och kände hur något annan växte på något som juckade mot mtt ben och dreglde som aldrig förr...







Inga kommentarer: