måndag 22 februari 2010

Jag är en stark överlevare!

He-e-ej!

HerreGUD vad jag sov länge idag. 12.20 visade klockan. Kan bero på att jag och Simon var uppte till kl 05 igår natt. Nu är klockan redan tre och jag har sovit bort halva dagen.. Men det var behövligt må jag säga!

Jag vaknade på ett hejdundrande humör och åt en brakfrukost till ett 'how I met your mother' avsnitt. "Om det kommer ett dubbelavsnitt så är det här världens bästa dag" tänkte jag och sant som det var sagt, ytterligare ett avsnitt kom. En fantastisk start på dagen! En fantastisk dag innehåller en lång promenad i mitt liv, därför blev det också av. En fantastisk runda innehåller en fin miljö samt frisk luft. Men det uppstod ett fel..

Vid min gamla barndomsskola höll de på med diverse arbeten som utsöndrade den mest avskyvärda lukt det går att föreställa sig! Inte ens bajjamajjor kan jämföra sig med dess like. Jag trodde jag skulle DÖ! Jag funderade starkt på att stoppa upp en hand snö i näsan. Och hade den snön innehållit hundbajs så hade jag inte ens känt det, så stark var lukten utomhus!

Men nu sitter jag tryggt inomhus och är en stark överlevare från utsidans starka dofter!
Egentligen hade jag inte tänkt skriva om mysiga dofter. Egentligen hade jag tänkt skriva om hur fint det är med fotografier. Så nu skriver jag det: Det är fint med fotografier!


Inga kommentarer: