tisdag 9 februari 2010

Fågelskådare, se hit!

Hej!

Som ni vet så är jag i Lund för tillfället. Vi har inte hunnit göra så mycket, Simon pluggar på dagarna och jag försöker komma underfund med vad jag vill med livet. Livsfrågor är inte det lättaste, speciellt när jag vill så mycket! Men det skriver jag mer om i ett annat inlägg för jag är så trött nu, så trött att jag inte orkar skriva mer och överlåter några illusioner till eder istället! Fågelskådare, se hit för här kommer bilder från parken.


Svensk duva.
Tibbetansk snöfågel ..hehe nej jag vet inte vad den heter.
Tiggarblicken!
Tiggarblicken gav önskat resultat.
Simon med nyfunna vänner.
Kolla in fötterna! Jag har aldrig sett fåglar med så stora klorliknande
fötter i Sverige.
En söt anka som påminner om en häst.
Jag och Simon .
Skogshuggarposition. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhnej ni kösses ju på bilden, hånglas, åååh naaajjj

Anonym sa...

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW, ni är söta!