fredag 12 februari 2010

Delfindykning

Ibland kan jag drömma om ett fåfängt liv och se lyckan i det. Till exempel så har jag bestämt sen lång tid tillbaka att bleka tänderna för 4000 kr när jag börjar stundera eller jobba i höst. Men vad ger mest, blekta tänder eller upplevelser?

Det finns så mycket jag vill göra i mitt liv. Jag vill dyka med delfiner, åka på späckhuggssafari, rida alla hästraser i världen, köra formel 1 bilar, dyka med en blåval och klättra i berg etc. Får jag då välja mellan upplevelser som dessa eller vitare tänder så känns valet ganska självklart.
För 3150 kr/pers kan man dyka med delfiner på komården. Dessutom går en stor del av pengarna till att rädda delfiner världen över.

Jag tror jag ska lägga upp ett förslag om det här till Simon. Jag dyker hellre med delfiner än att åka till ett turistställe i Grekland som jag tagit upp innan. Känner jag honom rätt så vill han nog också det här.


liveit.se hittar ni en mängd roliga upplevelser.

Inga kommentarer: