måndag 1 mars 2010

Så ska det se ut!

Ja men hej hej!

Nu är jag i Lund, åkte hit igår kväll med Simon. Ja, här sitter jag i Simons spa-tofflor. TUR att vi har samma storlek så vi kan dela på allt!!! TUR!

Egentligen skulle vi gå på stan nu, men Simon slutade senare än våra beräkningar, så här sitter jag nu, fixad och klar. Fixad i onödan, snygg i onödan, exdraordinär i onödan, ljuvlig i onödan, behaglig och alldeles alldeles utsökt!!!! ...i onödan!

Äh, shoppingdagar kommer och går, men skolan, den består! Och egentligen är jag inte ens klar än. Jag har knappt kommit halvvägs. Så vidare jag inte tycker morronrockar, tofflor och blött hår är säsongens trendetta. Men det gör jag ju inte.. jag tycker ju heltäckningsdressen med maskerluva är vårens it-grej!

Hyvens att båda har samma strl!!
Sänkta bryn och röda läppar, det är så du ska se ut i vår!
Ja, eller såhär!
Notera alla beatles planscher i bakgrunden.
Killen som Simon hyr av var nog ett troget fan!

Inga kommentarer: