torsdag 11 mars 2010

det är jag som väntar

Jag pratade nog i nattmössan igår när jag skrev att jag och Simon skulle kolla på lasershow igårkväll. Det var idag och på eftermiddagen. Det var en lärare som gjorde experiment med genre fysik. Allt ifrån snurrande eld till laserstrålar i alla dess former och färger. Låter lite klent kanske, men det var häftigt eftersom de sprutade en massa rök i rummet så man kunde se alla vågor och annat som skapades.

Efter lasermannens show gick jag och Simon en sväng på stan och kollade på kläder. Normalt sett brukar männen vara de som drar det kortaste stråt vilket innebär att sitta och vänta utanför provrummen. MEN, i vårt förhållande tror jag det är tvärt om. Simon provar och jag väntar. Manligt och tufft väntar jag!

Nu ska vi kolla på halv åtta hos mig.

Inga kommentarer: