onsdag 3 mars 2010

Till han jag tycker om

Ibland förvandlas mitt grottlika jag till en riktig romantiker. Jag tog till vara på vädret och gick en runda på stan i Lund vid lunch. Förrutom att gå runt i mina vanliga favoritaffärer så samlade jag ihop lite vuxenpoäng och köpte tulpaner på torget. Jag köpte även en vas till Simon eftersom han inte äger någon, han får se den som en gåva från mig.

Utöver det har jag städat hans rum och ska snart ner och tvätta så han slipper göra det nu när han läser en jobbig fysikkurs.

Ikväll ska vi spela biljard med några vänner som också har sina rötter i Karlshamn men studerar i Lund. Synd bara att jag inte kan spela biljard... alls! Som tur är så är jag jäkligt lättlärd och en kvinna i mina bästa år!



Armand från H&M, bLiNg bLinG

Muffinsformar från TIGER.

Inga kommentarer: