tisdag 9 mars 2010

Say Whaaat

HAHAHHAHA, alltså.. hahaAHAHAHHA. Åh. Jag har kommit på en sån kul grej. Tänk om jag bara get wild and crazy och skrev helt orealistiska meddelanden inom parantes i mina inlägg, lite mystiskt sådär?

Jag är VÄRLDENS bästa syster, enligt mig själv. Som den givmilda människa jag är (imorse åt jag mackor med skinka) så köpte jag en liten gåva till en liten gåva. Min syster. En liten spontan present sådär, ett vykort med ett motiv som liknar både henne och mig (hej hej) när vi får våra utbrott. Kanske mest jag då (vad ska ni göra idag?) eftersom jag är den med högst PMS värde.

Blixten ger ju ett litet glimmande intryck. Tandblingbling, eller är det kanske (hej vad det går när man åker tåg) en bländande charmig tandblekning? Och själva ansiktsuttrycket, han ser ut som en "say whaaaat?"-are.

Kul va? hahahah

...

kul va?

haha, hajjar ni??


Nahe. Det var inte roligt?


Ok.

!!


Say whaaaaaaat?

1 kommentar:

Tova sa...

Hej! Åh, kul att du kikade förbi :) ja, min förlossning är nog en händelse jag sent kommer glömma... har nog fortfarande inte riktigt smält att jag faktiskt FÖTT BARN i och med att det gick så snabbt :P nästa gång får man väl campa utanför BB en vecka innan, haha!
Kram