söndag 7 mars 2010

jätte brah kväll

Godmorgon,

Gårkvällen var hur bra som helst! Ida och jag lagade pestokyckling och hade det trevligt. Egentligen var jag på väg att bli sjuk igår. När jag skulle åka hem från Lund hade jag knappt kraft att bära min väska. Men efter lite mat hos Ida piggnade jag till. Ibland tror jag att andra människors glada energi kan smitta av sig så pass mycket att man själv inte känner av sin halv-sjuka energi. Ida smittade mig med energi och vi gick till Harrys för att spana in mange schmith.

Han var inte alls särskilt bra. När en artist skriker "JAG ÄLSKAR ER KARLSHAAAAAAMN!!!!" så undrar jag om han möjligen har något fel på sig? VEM i hela friden från Stockholmsstad vet vad Karlshamn är? Vem ÄLSKAR att stå på en scen mindre än mitt köksbord i princip? Han var för klyshig för min smak hel enkelt.

Jag tror jag ska skicka ett mail till honom ang "Jag älskar" snacket. Ska skriva att jag tycker det gått lite för fort fram och inte kan vara ömsesidig om att älska tillbaka än.. Jag ska ta det personligt hel enkelt. Han sa ju att han älskar mig i princip. Vi är nog ihop nu.

Ett försök till "maten smakar äckligt"-look

Inga kommentarer: