tisdag 30 mars 2010

Nedrans dag!

Hej!

Idag är jag ingen muntergök. Efter ett möte på banken bär jag nu på informationen att jag inte får ta lån till frisörutbildningen.. Inte nog med det känner jag mig väldigt besviken på nära och kära som inte ställer upp och inte förstår att det här är en investering. För jag är bra, väldigt bra.

Mysigt, äter cornflakes samtidigt som jag skriver och nu har ett cornflake fastnat i halsen och är sådär mjukt och klibbigt.. Ska aldrig äta cornflakes mer!! Jag ser det som ett tecken frå ovan.

Efter en hel dag med lipande för att jag alltid får käppar i hjulet på mina drömmar så har jag helt kopplat ifrån min logiska sida och endast använt min kreativa.

Jag har bakat
Jag har bränt en kaka
Jag har blåst ägg
Målat ägg
Tagit sönder ägg
Skrikit lite
Smakat brända kakan
Blev ledsen
Slängde kakan
Skulle göra glass
Blev en kaka
Brände den också

:(

HYVENS DAG!


Hej jag heter Linda och är vuxen nog att köpa mina egna blommor nu.
Man tager vad man haver.
Ett ställ för äggen att torka fick bli utav äpplen med tändstickor i.
Kycklingar f.d hem..

Påskens hetaste mode!!!!

Inga kommentarer: