torsdag 4 mars 2010

Grått's anatomi

Hej och tjenamors!

Jag är så trött så ögonen håller på att sönderfalla. Egentligen hade jag tänkt debattera om någon samhällsfråga som jag tycker är underhållande, men jag har helt enkelt inte energi till att ens skriva på tangenterna, knappt åt att gäspa. Utöver det har jag ont i magen, jag tror jag ska göra en trippelvolt och en bakåtvolt så jag hamnar i soffan perfekt uträknat och kolla på Grey's Anathomy som jag precis fastnat för, 3 år senare än alla andra, men sån är jag!

Ett manligt hejdå från mig!
Och ett kvinnligt falskt "hejdå GiRlz, luv ya!"

1 kommentar:

Linnéa sa...

Sv: Tack för din kommentar! :) Det var verkligen kul att få något annat än en "Fin blogg, besök min!" kommentar.
Ja, jag känner inte många i min ålder som tycker om Romanov, men jag brinner (konstigt nog) för dem ändå. Älskar verkligen historia! :) Ska verkligen keepa it up! ;)
Kram =)