söndag 14 mars 2010

Är jag din nya bovärd?

En sen uppdatering från mig. Simon har suttit vid datorn och pluggat hela kvällen och jag har vikt tvätt och.. kännt mig viktig!! Viktig har jag varit. Jätteviktig!


Tidigare idag gick vi på en utforskningsrunda. Klimaxet med utforskningen av Lund var dess jättelika rutschkana. Det här måste vara studenternas hetaste lockbete. Man kan göra ALLT på den. Allt som studenter tycker är skoj. Man kan äta på den, man kan åka på den, man kan åka på den efter intag av alkohol, man kan sola på den och bättra på brännan, man kan plugga på den, frisk luft ingår dagligen och man kan t.o.m sova på den och storleken skiljer sig inte från ett klassiskt studentrum. Billigt är det också, helt gratis! Eller nej, en lite summa vill jag ha som här med utser mig själv som illegal bovärd.


Är du bostadslös i Lund?
Eller söker du ett nytt spännande boende med orginell design?
Här har jag bostaden för dig (se ovan).
Simon fick ett gratis provåk

Simon ser ut som Karl-Oskar (och Kristina) och jag ser ut som en moderniserad neandertalare

Inga kommentarer: