onsdag 3 mars 2010

morgonsol ger guld på magen

Jag är en sån person som gärna blir lite tjurig om jag blir väckt tidigt eller i onödan, men det går över efter lite frukost. Men det finns en sak som jag inte kan blir tjurig av. -Solen!
Jag känner mig nästan som en liten muntergök när jag vaknar med solen i ansiktet.
Okej, nu är väl inte själva solen i ansiktet när jag vaknar, men på magen åtminstone och det duger gott och väl!

Lund är förvisso inte min favoritstad, men Simon är min favoritkille så jag uppskattar verkligen tiden här med honom. Men varje gång jag åker hit så blir jag så syster-sjuk! Jag drömmer alltid drömmar där jag måste rädda henne, eller så saknar jag henne så det gör lite ont i hjärtat och vill gosa med hennes små kinder som hon hatar. Eller bebba med henne som hon också verkligen HATAR!

KAN bero på att hon är 17 år.. Men det anser jag inte som en ursäkt!

Inga kommentarer: