söndag 14 mars 2010

vin och pensionärsgodis

Ursäkta och förlåt för mitt dåliga uppdaterande. Jag har varit upptagen med annat förstår ni. Viktiga saker som att försöka räkna dammkorn i solstrålarna. Forskning på hög nivå!

Dr.Nilsson kan ni kalla mig.


Säger ni inte det kommer jag inte svara!!!


Igår kväll åt vi på vin och tapasbar i Lund. Som den finsmakare jag är får restaurangen bara en 6a av 10. Det var dyrt och man fick lite mat. Eftersom jag är en kvinna som förmodligen råkade ut för en olycka under min orala fas som bebis så knaprar jag gärna på något hela tiden. Det gick inte att knapra på något där.. hela tiden. Dock var maten och det mousserande vinet väldigt gott.
Och min bordsherre var väldigt god och söt han också.

Efter aptitretarrestaurangen gick vi hem och kollade på melodifestivalen med en kombination av rött vin och pensionärsgodis som min mamma kallar cloettas "bridge original". Jag är glad att vi kom hem till melodifestivalen. Vilken upplevelse! Äntligen kan jag förstå hur fotbollsfans känner sig när laget vinner. För en gångs skull vann rätt låt. Anna Bergendahl. Jag började nästan gråta, pinsamt nog. Vilken lycka!!

Blixten fick inte vara på för då var jag pinsam
vin och pensionärsgodis

Inga kommentarer: