onsdag 30 juni 2010

miniJOBB

MINA VÄNNER!

Jag har haft fullt upp.. nej, ska inte ljuga för er. Jag har bara varit för lat för att skriva. Här kommer de senaste uppdateringarna:

Som bilden nedan visar har jag fullt upp med att lana. Nehmen. Simons pappa var så snäll och hade ett litet jobberbjudande till mig som varar i ett par dagar. Där har jag vart sen i tisdags och ska vara tills på fredag. Det är jättekul! Jag för över filmer om energi som skolmaterial på usb, sen lägger jag usb:na i ett kuvert och det kuvertet lägger jag en bomb i och sen väntar jag....... Okej, jag kan inte vara seriös idag. Har inte tramsat på hela dagen. Men innan bomben... Då sätter man på adressetiketter som skickas ut till energiföretag i Sverige.

På lördag ska jag och Simon se vår lägenhet i Lund för första gången. Jag är så spänd och exhalterad så jag sprängs snart! Brevbomssprängs!!

Nu ska jag gå och köpa choklad som jag kan mumsa på imorgon mellan de 7 minuterna som går på varje överföring.


Inga kommentarer: