lördag 12 juni 2010

TÄNK OM....

Vad orolig jag är!
Simon har inte hört av sig på hela dagen och det är ingen sändning. Just nu borde han vara i Tyskland. De åker buss till Frakrike nämligen. Ingen leveransraport kommer när jag smsar. Tänk om det hänt något? Min lilla Simon. Tänk om han trillat över bord? Tänk om f'ärjan vart med om en olycka och han ligger i vattnet och kämpar och flyter??! Eller han kanske inte ens flyter för han kämpar med sin lilla lilla flytväst som inte blåser ut sig för det är ett litet litet hål i den!!!! Eller tänk, TÄNK om han har blivit tagen som gisslan och de har en apparat som stänger av all sändning från allas mobiler så ingen kan ringa efter hjälp?!?!?!

Känner mig som en liten barnunge. Jag har oro så det räcker åt en hel värld.

Okej. Jag smsar hans mamma nu och kollar. så. väntar på svar.


Ska äta lite chokladpudding sålänge och lugna nerverna. Tröstätning funkar mot allt!

1 kommentar:

Totte sa...

du kan vara lugn, simon flyter på sina biceps