måndag 21 juni 2010

Surpuppa

Jag är inte alls på bra humör för tillfället. Jag vet inte riktigt varför. Jag är kroniskt arg. Är jag inte arg så är jag ledsen. Är jag inte ledsen är jag sur, är jag inte sur är jag mellankolisk. Sen blir jag sådär arg för småsaker med. Som tex när man kliver in i duschen och så är det för varmt, eller ännu värre, för kallt. Jag hade kunnat krossa tallrikar då! Eller när man slår i foten i bordsbenet...

Saken blev inte bättre av att jag följde med Simon att springa 5 km i nytorpet tidigare idag. Att springa är inte den roligaste träningsformen jag vet direkt.. Det är mer långtråkigt och irriterande. Speciellt för mig då min näsa rinner vad jag än gör, varesig det handlar om träning, värme eller måltider.

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av SATC på tv 3 och sura klart. Jag behöver sura. Något säger mig att det beror på en kvinnlig vecka som strax ska komma...

Inga kommentarer: