torsdag 24 juni 2010

DET VÄRSTA SOM KAN HÄNDA

Hela morgonen har gått åt att göra smörgåstårta. Jag som städade här igår får nog ta och göra det igen. Jag hoppas smörgåstårtan blir god nu efter mitt slit. Eller slit.. det enda jag slitit med är grädden som skulle vispas. Här finns nästan ALLT i redskapsväg till matlagning, men ingen elvisp? Sjävla visparna finns men inte själva elektronikgrejen. Fy vad jag kände mig omodern där.. "elektronikgrejen" ... Hur som helst. Nu behöver jag era böner för att den ska bli god, det här är trotts allt min första gång!

Nej nu blev jag allt nervös.

Tänk om den blir äcklig?

Tänk om ingen vill ha den imorgon?

Eller ännu värre, de äter för att vara snälla men så mår de illa hela kvällen och får åka hem i ambulans för att de ska kunna komma hem så snabbt som möjligt innan smörgåstårtan lämnar magsäcken?!?!?!

Eller värst av allt. Det kommer en smörgåstårtstjyjv och tar den. I denna otur var det den godaste smörgåstårta i hela världen och nu får ingen smaka den förrutom tjyyyven och hans tjyyyyyjvkompisar. Fast det är inte det värsta. Det värsta är att jag har betalat ganska mycket för den där tårtan, vilket vi alla ska dela på sen, men om den blir tjyjvad får jag inga pengar tillbaka och då kommer jag bli ledsen och arg och vara otrevlig och vresig hela midsommar!! Kanske hela livet framöver??!


Bäst jag är vaken inatt och sover framför kylskåpet. Ifall ifall liksom.


Hahaha, fast det kan man ju inte vara. Vaken och sova samtidigt. Jag är nog lite trött nu.

Inga kommentarer: