söndag 4 juli 2010

Lägenheten i Lund

HEEEEEEEEEEEEJ!

Den här helgen har jag inte haft någon dator så jag har inte kunnat dela med mig av mig själv. I lördags åkte jag, Simon och hans föräldrar till Lund för att kolla på vår lägenhet. Den var jättefin och väldigt ljus och vit, precis vad jag hoppats på. En ganska stor balkong och badkar också! Jag har aldrig sett så mycket förvarningssystem i en lägenhet innan. Undra om vi kommer kunna utnyttja alla lådor och luckor?

Sen vill jag också nämna att vi hälsade på Simons farbror och fruga och deras nyfödde lille Svante. Jag har aldrig sett en sån liten bebis innan, sockersöt!

Tidigare idag var vi på IKEA och köpte de första grejerna till lägenheten. Det första vi köpte var en plastpåshållare.. Om jag skulle vilja komma ihåg det i framtiden.

Vilket neutralt och dagboksaktigt inlägg det blev? Men nu vet ni att jag har kollat på vår lägenhet i Lund, vart på IKEA och fått mat i magen. Precis vad ni har undrat. GEU VA BRAH!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

llläägg uuutt biilldddeerr! / indianbärfan_ catlover

Anonym sa...

Vad roligt för er! :D