onsdag 2 juni 2010

Mos

Godmorrn!

Har kollat på en kärlekskomedi hela morgonen. "Trubbel i paradiset". Den var faktiskt ganska bra även om kärlekskomedier lätt blir fjantiga. Som sagt är jag väldigt känslig för tillfället även om det inte är min röda vecka. Med allt kärlekstjaffs i filmen saknar jag Simon. Vi sågs sist för tre dagar sen och det känns redan som mer än en vecka sedan. Jag längtar sååååååååå mycket tills den här distansen är över och jag längtar så-å-å-å-å mycket efter alla små vardagliga saker, som mos till exempel.

Såhär gör man mos:
  1. Se till att din partner ligger ner. Agera gärna givmild och be honom/henne lägga sig ner efter en slitsam dag i skola/arbete
  2. Låt honom/henne vila i några minuter tills energin trappar ner
  3. Inta läget. Lägg dig över din partner och försök att tänka tungt. Tryck med all din kroppsvikt ner din parnter så denne blir orörlig.
  4. Du har kontrollen. Beroende på vilken typ av kärleksfullt humör du är på kan du genom föra dina gärningar

Förslag på fullt kärleksfulla gärningar:Pussa på annars svåråtkomliga ställen, som ögon och bryn. Du har också möjligheten att gulla så mycket du vill. En personlig favorit är att gosa in min kind i hans, hårt. En annan personlig favorit är pussattacken. Hela ansiktet är en skjutbana.

Förslag på mindre kärleksfulla gärningar:Wet willy. Fingrar i näsan. Use your imagination!

OBS! Tänk på att det är farligt att genomföra moset utan kärlek i baktanken. OBS!



Okej. HAHAHA. Nu känner jag mig bara löjlig. HAHAHA. Tänk att vi verkligen gör sånthär. Jaja, det är med största respekt och med den högsta grad av kärlek. Jag älskar min Simon.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA vad ni är gulliga!