fredag 18 juni 2010

BONDGÅRDSBESTYR

Igår åkte jag till min plastsyster Sandra som bor på landsbyggden i världens finaste hus med en stor hage som sommarbete där det snart ska komma hästar till! Vi fick smaka på grövre landsbyggt igår då vi hjälpte hennes mormor och morfar att lassa höbalar på släp på deras gård. Jag ÄLSKAR gårdar! Det är så fridfullt med alla ängar, alla grönska och alla djur. Så kan jag tänka mig att bo i framtiden. Tog en del bilder också som bevis på att jag arbetar som en riktig karl. De lägger jag upp imorgon eller ikväll om jag hinner. Ikväll ska jag nämligen ha SATC mataron med fina vänner. Det innebär film 1 + film 2 på bio. Efter det kommer Simon hem från Frankrike och då ska vi äta en välkomstmiddag ihop med hans familj om det inte blir försent.

Nu är det dags för mig att packa ihop mina saker och åka in till Olofström med Sandis. Det har skett ett rån där. Pensionärer som vi är har vi inget bättre för oss och ser detta som en mysig utflykt till "staden". Kanske blir det en torr kaka också? vi får se.... vi får se.

Inga kommentarer: