onsdag 16 juni 2010

OJ SÅ FINT DET BLEV....

Idag har jag gjort något utöver det vanliga. Jag har planerat blommor! Visst är det mysigt att pilla med färgglada blommor! Något som inte är lika mysigt är myrägg... Jag hatar insekters små avskyvärda avkommor!!

Ångest. Vi finns alla till på den här planeten av en anledning och då ska inte jag komma här och tycka att myrägg är äckliga. Känner mig som en dålig människa. Ser ner på något som inte kan hjälpa hur det ser ut. usch. USCH! USCH på mig! FÖRLÅT ALLA MYRISAR! Kompisar? Kompisar, okej?

Bra.


Hur som helts blev planteringen skitful! Jag ville inte röra jorden för att hälften var myrägg, så jag såg nog ganska dum ut när jag petade lite försiktigt med spaden och halvt slängde i blommorna på plats.

Ja, snygg va?!?!?!?
....
skjut mig.

Inga kommentarer: