måndag 21 juni 2010

Kungligt bröllop

Ni missade väl inte bröllopet?
Jag, Simon och Simons mamma tog plats framför tvn hela kvällen. Simons mamma hade bakat tårta och dukat med det fina porslinet med guldkant samt dekorerat med Sverigeduk och Sverigeflagga för att få in känslan.

När Daniel höll sitt tal till Victoria satt jag med ett leende så brett att jag riktigt kände hur min syn blev mindre för att mina ögon kisade. Vilket vackert tal! Speciellt vaclert var när Daniel berättade om en gång när Victoria skulle resa iväg i en hel månad. Då sa hon att hon var tvungen att sitta upp den natten och arbeta klart. När hon hade åkt på morgonen stod det en fin box i köket. i Boxen låg så många brev som dagar hon skulle vara iväg. för varje dag fick han öppna ett brev. Förstår ni hur gulligt det är??!

Bild lånad av aftonbaldet

Inga kommentarer: