torsdag 17 december 2009

städtaJJm

TjaH!

Idag har jag varit en bra kvinna!

Jag har städat huset, bakat fem olika sorters pajer till min man och lekt pedagogiska lekar med barnen och hoppsan kerstin vad roligt det var! Efter det bytte jag däck samt motor i bilen! Efter det ilandsatte jag vår stora miljonsegelbåt. När jag sedan kom hem lagade jag en riktig helgmiddag åt min festliga man som kom hem från sitt jobb......

ELLER så har jag gjort en grej av ovanstående. En halv på en grej av ovanstående. En åttondel på en halv grej av ovanstående. Jag har städat Simons lilla studentrum.

Igår sa han att han ville julstäda idag så det var fint när vi ska åka hem till Karlshamn. Men tji får han när det redan är städat här! KAN HAN HA!! den jäveln!!

hahahha...hahahhahaha! ja..



Åter till min plikt!

På återseende!

Inga kommentarer: