måndag 14 december 2009

Julgrannar

Godmorgon!

Jag har nu lånat ut min lägenhet för en vecka så att jag kan hälsa på Simon igen.
Imorse tog vi bilen till Lund innan det hunnit ljusna. Som den nattmänniska jag är sover jag oftast förbi morgontimmarnas mörka gryning.
Eftersom Simons lokalsinne inte är bäst vilket han erkände själv så körde han fel. JAG däremot räddade färden med att läsa kartan korrekt när GPS:en inte fungerade. Jag kände mig viktig, livsviktig, det var i mina händer våra liv vilade.

BERÖM MIG!!!
(Tack på förhand)

Vi kom hur som helst fram, dock aningen sena för att Simon skulle hinna gå på hela sin föreläsning. Men det är smällar man får ta när man lever farligt!
Nästa farliga upptåg blir kanske ett maffia uppdrag.. min magkänsla säger att det är så!
säger den.. gör den..


Föresten! Den som söker Julgrannar bör åka till Skåne, där fanns det gott om julgrannar! Kul med felstavningar. Hur kan man stava fel till julgranar?!


/Er älskade julgranne

Inga kommentarer: