måndag 7 december 2009

T R Å K I G T

ÅÅÅÅÅÅÅÅAAAH!! vad jobbigt!

Jag känner mig som ett litet barn på vuxenmiddag. Så fort jag har något JÄTTEspännande att berätta, som t ex min snorfläck på tröjan, eller vad min broccolli ser ut som, eller hur många bananer jag ätit på dagis, eller helt enkelt hur jävulskt tråkigt jag har.. men då lyssnar ingen... De vuxna pratar aktier och husrenovering medans jag glöms bort och dör med min broccolli i min famn....

Ja alltså, med det vill jag komma med hur tråkigt jag har. T R Å K I G T för att bokstavera. Jag vet att jag tjatar om det dag ut och dag in, men det är inte kul att mina närmsta vänner och Simon bor så långt ifrån. Jag känner mig nästan lite olycklig, faktiskt.

TRÅKIGT
INTE ROLIGT... ALLS!
TRIST
OINTRESSANT
BEDRÖVLIGT
A-EKONOMIN
MATTEMATISKA FORMLER
STÄDA


/MunterGök

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart är det jul älskling! och då kommer vi alla hem :)