onsdag 23 december 2009

Lilljul

Hej,


Det är dåligt med bloggande när det lider mot jul. Tänk att det redan är lillejul!
Så länge jag kan minnas har jag och Louise varit hos farmor och farfar under lillejul med kusinerna, och även ikväll ska traditionen hållas! Det ska bli så mysipysigt!


Snart ska jag väcka Louise som fortfarande ligger och sover, sen ska vi göra oss i ordning inför kvällen! Jag hoppas verkligen hela julen blir rolig! Något som inte är lika roligt är att jag inte kommer se Simon på tre dagar. Ack sådant hårt liv!

Förresten, jag anser mig själv vara en klappkännar-expert! Jag kan ta reda på vad en julklapp är med mina bara fingertoppar, MEN jag har legat under granen och kännt på både Simons och hans föräldrars paket till mig och jag kan verkligen inte lista ut det. Förstår ni min frustration?!?!


Nåväl, ha en trevlig lilljul allihop!



2 kommentarer:

Anonym sa...

soeta!

/epps

Linda sa...

Tack eppipepps!