lördag 5 december 2009

H E J

Jag är hemkommen från min visit hos Simon. Det har som vanligt varit kul och mysigt! Vi kollade bland annat på Christmas Carol med jim Carrey. SE DEN! Den var underbar! Biovisitens underhållning delade upp sig i 3 steg.

1. Simon fick popcorn i ögat, hur man nu lyckas med det?

2. Filmen som var underhållande i sig

3. En dam som satt bakom oss som gapskrattade så hon knappt fick luft, och inte åt de roliga delarna ur filmen. Hon skrattade åt de konstiga och läskiga istället vilket kändes lite ...konstigt?

MEN, vet ni vad som är tråkigt?

Helger.

Jag önskar att jag kunde uppskatta och längta efter helgerna, men nu när de jag håller som kärast inte bor här längre, vad ska jag då uppskatta? -ingenting.

Gud vad jobbigt det är när det saknas såna delar i livet! Jag hoppas det vänder till sommarn!

/Lissen Linda

1 kommentar:

Moscáaaan sa...

JAGSAKNARDIGSÅDETGÖRONTDINDUMMAMÄNNISKASOMBORSÅLÅNGTBORTFRÅNMIG :(