torsdag 24 december 2009

LILLEJUL i bilder

GOD JUL ALLIHOP!

Igår var det lillejul, då var kusinerna samlade hos farmor och farfar för att gå upp de årliga julkilorna! Jag kan med handen på hjärtat säga att jag lyckades med årets mission! Mission:completed! Här nedan följer lite bilder från gårdagen.


Dagens första bild. Av någon anledning.. nämner inga namn, SIMON,
så händer det att folk dras till min näsa när kameran är framme
Den präktiga armén är samlad runt "barnbordet"...
För den som vill ha en slurk te är jag inte den som är den
som inte bjuder med min lilla kanna!

Det årliga sängtagandet. Lagom gay bild!
Dagens utrustning:
Mössa: kanin
Kappa: mink
Hud: människa
Naglar: Lejonklor
Ögon: Falkögon
Mun: krokodil
Personlighet: Murveldjur
Som ett litet avslut vill jag för eder bära julglasögonen från förra årets vistelse!
GOD JUL önskar Linda med päls och glasögon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hemskt vad gay ni är! :p
god jul förresten! =)
/näbby

Linda sa...

JA! :P
God Jul i efterskott! :)