tisdag 29 december 2009

Spöken på vån 4

Godmorgon!


Idag är det inköpsdagen inför nyår vilket innebär en hel dag med bara planering och inköp. Vad tiden går snabbt egentligen. Det var inte så längesen det var milleniumskifte? Faktum är att det är snart hela 10 år sedan. 10 ÅR!!!

Jag tror det har börjat spöka hos mig. Igår hade vi den stora lyktan tänd. Jag blev jättetrött och ville gå och lägga mig och hade inte en tanke på ljuset, vilket jag ALLTID annars haft i alla år. Hur som helst kom jag att tänka på ljuset imorse och frågade Simon om han släkte det, vilket han hade. Men när jag gick upp vid 11-tiden så var ljuset tänt igen, och det hade inte brunnit mycket mer än igår och det går många timmar på en natt så tekniskt sett borde ljuset vara utbrunnet.




Jag saknar mitt PS, en månad till sen ska jag ha det igen!

Inga kommentarer: