fredag 11 december 2009

Twilight

Tjo..flöjt!

Undra vem som kom på den hälsningsfrasen, "tjoflöjt"?
"Tjo är häftigt och coolt, men jag vill piffa upp det lite... hmm.. folkmusik är poppis och om jag mixar det med en hälsningsfras kan det inte bli annat är hippt! JA! Tjodragpel! ...Njaa. Tjoclarinett? Nej.. TJOFLÖJT! JA, där har vi det!!"

Eller.. Tjoflöjt säger man kanske inte som hälsningsfras, är det inte mer som "hoppsan"?

Nåväl, tåls att fundera på!


Jag har börjat läsa "om jag kunde drömma", twilightboken. Efter halva boken fick jag ett sådan blodtörstigt begär efter att se filmen så jag var tvungen att helt enkelt se den. Visste ni förresten att det är Edward som sjunger i en av låtarna som spelas upp i filmen? Hans röst är lika vacker som han själv, för att låta lite blödig och svag.

1 kommentar:

nellie sa...

nejnejnejnejNEJ Linda !! Skit i filmerna och läs de engelska böckerna för tusan !!! =O