tisdag 24 mars 2009

Rolig lek

Det är roligt o vara hos min syster. Jag skrattar nästan aldrig så mycket som när jag är här. Ibland är det ömsesidigt, men de gånger det inte är det kan det bero på att jag försöker mig på samma skämt 5 ggr. Igår natt började jag t ex med mitt klassiska skämt "den närgångne". Jag börjar succesivt att närma mig Louise tills hon ryter till och blir sur för att jag ligger för nära. Efter ett flertal upprepade gånger av "den närgångne" tröttnar Louise och ber mig att sluta för att jag alltid gör samma sak.

Idag vid lunch så påbörjade jag en liknande aktivitet, nämligen att stirra på henne när hon äter, då med ena ögat större än det andra. Efter ett överdrivet antal gånger tröttnar hon på det, även jag. Hahaha, jag märker nog inte själv att jag återupprepar saker.

Idag ska jag hjälpa Louise med biologiläxan, också plugga själv på mina egelska B läxor och försöka hinna med lite polska läsning med.

inte många dagar till flytt nu :)

Inga kommentarer: