onsdag 25 mars 2009

Drömmaren, det är jag

Tiden börjar dra ihop sig, nu är det inte långt kvar, närmare bestämt 6 dagar kvar till flytt!

och jag är oVeR eXiTeD!!!


Jag är en sån drömmare, när jag längtar efter något så fantiserar jag alltid ihop en egen handling tex nu med flytten. Då är nästan allting vitt och städat. Jag vaknar upp ur mitt vita, ljusa sovrum o tar på mig min allra mjukaste vita morronrock o har naturliga mjuka lockar efter en natts sömn. Jag går upp och avnjuter en varm kopp choklad och allt är underbart!

Det fula är att det ALDRIG är så! Jag har väldigt ruffsigt hår när jag vaknar och det är långt ifrån lockigt! Ibland t.o.m rakt och tråkigt! Någon morronrock äger jag ingen och jag har väldigt svårt att avnjuta saker som tex varm choklad för jag är speedway på att dricka upp. Dessutom är jag alltid monsterhungrig när jag vaknar och har ännu svårare att njuta av det jag äter för att det ska ner fort fort fort!



Kanske under min lugna pension...

Inga kommentarer: