onsdag 4 mars 2009

Rim

Kvällen till ära tänker jag dela med mig av mina och Louises bästa rim från året.
Dessa är påkomna på sömnlösa nätter ihop, fullt sant!

Kennet brukar ha tur i spel, en gång vann han en kamel

Triton är cool men ganska fräck, han kör bil med vinterdäck

Lasse är laktosintolerant och ljus i hyn, han brukar leka med barnen i byn

Henrik är stor och stark, vad han inte vet är att under bordet ligger det bark

Louise nu måste du sova, annars kommer poven med en gåva.




Hehehehe...hahahahhaha!

Jag undrar om det finns någon annan som har lika dålig humor.

5 kommentarer:

only my heart talking sa...

"Triton är cool men ganska fräck, han kör bil med vinterdäck", är bäst! (: borde skicka in den till ett bokförlag ;)

Anonym sa...

HAHAHA den laktosintolleranta killen va bäst!

Anonym sa...

hahahaa Underbara rim =) men gillade nog triton är cool... Bäst :D

Anonym sa...

haha linda, dom tycker om mina rim mest

hehehehe

Anonym sa...

hihihidshds