onsdag 18 mars 2009

en jävligt bra dag!

Vilken dålig dag!! Allt som kan gå fel har gjort det!

Det börjar med att jag får hem ett brev fårn H&M att jag har en skuld på 550 kr vilket jag inte har för jag är väldigt medveten om när jag betalade denna skulden. Jag har dessutom inte råd att slösa mer pengar nu med flytten!
SEN går jag o handlar o glömmer köpa vit-tvättmedel o måste snylta från nån av grannarnas för jag hinner inte gå ner o handla igen, känner mig allmänt tjuvaktig som tar från någon annan. Vad hemsk jag är!

SEN är det så jävulskt stökigt hos mig med alla flyttkartonger och jag blir bara sur av att se det!
SEN har jag ett prov på fredag i naturkunskap B som jag inte kan o måste trycka in i hjärnan men som inte går för jag är inte motiverad! SEN är jag stressad för att jag måste lägga ut min jävla annons på blocket på mina sängar, hoppas nån köper dom, ANNARS!!
SEN har jag ett berg av disk som jag måste ta itu med och det är tråkigheten själv!
SEN när jag skulle laga mat så skulle jag laga lax och potatismos men laxen lyckas jag inte göra riktigt färdig så jag kan bara äta halva och jag va riktigt förjävla hungrig!!!!

SEN åt jag choklad ist och nu har jag ångest för jag inte tränat idag och ändå åt massa choklad!!
SEN har jag förmodligen en spricka i vänster hand för jag kan inte luta mig mot den och det gör jätteont!! Kan jag klaga mer så säg!!! jo en grej.. SEN.. SEEEEEEEEEEEN har jag min kvinnliga trevliga vecka snart och jag tror.. jag tror det är det som spökar bland mina hormoner.

Tips, bråka inte med mig idag..

/En väldigt glad och positiv Linda

2 kommentarer:

only my heart talking sa...

*bråkar* *retas* *tjabbar* mwwwoohahahah

Linda sa...

passa dig moscán!! ;) *drar i örat* *petar på nerven*