lördag 14 mars 2009

jag är världens bästa syster


Snart åker jag och hälsar på min syster i hopp om att hon vill spendera denna lördagskväll med en snäll, rolig o bäst storasyster som mig! Dessvärre vet jag att det inte kommer bli så för när jag ringde var hon irriterad och när hon är irriterad så är jag den som gärna gör saken värre genom att gulleplutte gosa med henne och vara allmänt överjobbig, precis som den där rosa fågeln som kalle anka ska fota som går på tv varje julafton. Jag vet inte varför jag blir så jobbig när hon är sur, kanske för att jag tycker att hon är ganska gullig nör hon blir sur o vresig. HAHA! Mitt mål är att hon ska bli röd i ansiktet och skaka, för det är bland de roligaste ansiktsuttryck jag vet. Jag antar att Louise är den enda som vet vad jag menar med det..
När som blir jag hämtad. Bäst att dom skyndar sig nu, mina irritera-Louise kromosomer börjar bli otåliga!
hahahah

Inga kommentarer: