lördag 7 mars 2009

Viktigt att vara en bra förlorare!

Jag är precis hemkommen från en lång promenad. Alla mina vanliga träningsskor är hos mamma så de enda som fanns tillgängliga var mina gym skor. Tog på mig dom. Gick ut. Ökade på mitt vanliga snabba tempo, snabbast i stan. heheheh. Efter ett tag blir jag trött, jag som alltid är speedway annars. Skorna hade vist en inbyggd uppåt lutning. Precis som att gå i uppförsbacke hela tiden. Jag är inte van vid det och tappar energi. Efter ett tag är jag inte speedway längre.. inte snabbast i stan.. En tant går förbi mig. En TANT! Jag är inte längre speedway, tanten är det. Hon tog guldet, hon segrade! Jag förlorade.. jag losade.. nummer 2.. Nu är jag hemma och sörjer min förlust.

MÅSTE bara påpeka att tanten hade dubbelt så långa ben som jag och var smal som en sticka ch det var medvind. HA! egentligen vann jag. Hhehehehehhe

jag vann, JAG vann!

/Linda.. eller jag menar, Leonidas!

Inga kommentarer: