tisdag 10 mars 2009

DU rike man!


Det ser nästan ut som att jag inte har några armar. Som att det är en litenliten benbit med lite muskler på..eller jag menar mycket muskler på, jag är ju stark! Hehehe.
..
Idag ska jag plugga. Vill inte! Jag är så förbannat trött på det, egentligen vill jag inte söka till högskola heller, jag vill jobba ett år först. Men ska det vara lågkonjuktur länge till kommer urvalet bara minska. Jag vill inte lägga ut flera hundra tusen på en utbildning som jag kanske inte längre är säker på att jag vill, eller har energin till nu i alla fall. Jag hatar att tvingas till saker jag inte vill. Jag hatar att allt ska var så jäkla tufft och obalanserat hela tiden, aldrig lugnt och tryggt.
Idag är en sån dag då jag bara vill lägga mig i fosterställning i min säng och hoppas på att problemen löser sig av sig själva.
.......
Jag kanske borde ta och gifta mig rikt istället? JA! Men då måste jag ju skriva något lockande.. hm.
Jag är en 19 årig gammal kvinna som vill ligga hemma och kolla på tv om dagarna. Det bästa jag vet är mat och choklad (kombineras gärna med tvn)! Jag blir lätt sur och tjurig, speciellt under en viss vecka.. Det kan då gå över till aggressivitet. Jag hatar att städa men äälskar att stöka upp. Jag är ganska bra på att diska.. när jag väl gör det vill säga. Slarvig är jag också! Jag är bäst i köket, men dyr i drift då det mesta går åt till mat och kläder. Jag kräver mycket uppmärksamhet och vill ha blommor och choklad! Men jag är inte den som är den som är den som inte är romantisk heller, jag kan ibland dela med mig av den choklad som jag får. Det är kärlek det! Jag har ofta överskottsenergi och tycker om att brottas, du måste vara beredd på en brottningsmatch efter jobbet istället för en puss och kram. Sist men inte minst, jag är inte söt när jag sover MEN jag snarkar iaf inte.
............
Låter det intressant? Skriv till sarkastisktjej89@hahaha.com

4 kommentarer:

only my heart talking sa...

detta är en liten ostälg som skriver. denna ostälg tycker det låter mycket bra att möta en lillgris i en brottningsmatch då och då, och som desutom älskar att diska. denna ostälg vill även påminna lillgrisen om att det bara är till att skicka iväg ett sms så kan ostälgen alltid försöka pigga upp, diska och brottas :)

Anonym sa...

Haha, underbart inlägg! :D

Anonym sa...

HAHAHA så jäkla kul! Fin bild :)

Anonym sa...

Göttigt inlägg.. Men vill du jobba så gör det! Är ingen som säger att du måste vara kvar i Karlshamn under det året och jobba. =) Finns jobb runt omkring om man bara rör lite på sig =) För håller med dig.. Aldrig kul och göra saker man verkligen inte känner för! !