onsdag 11 mars 2009

Jag vill ha nytt!

Imorse gick jag upp, utan en blunds sömn och gjorde mig i ordning och tog mig till skolan. När jag kom fram visade sig att jag inte alls hade lektion. Typiskt! MEN hade jag gått upp o klätt på mig o sminkat mig så bestämde jag mig för att banne mig stanna kvar! Och så blev det!

Jag längtar överdrivet mycket tills tisdag! Inatt låg jag och tänkte på allt jag ska köpa vilket orsakade större sömnproblem. Jag o Johanna ska på shoppingtour i Karlskrona nämligen. Jag har inte shoppat något på ca 3 mån för att jag ska betala dubbelhyra och jag känner mig ofräschare och fulare än någonsin. Lite åt shrek hållet faktiskt. Vilket ytligt samhälle vi lever i egentligen? Här mår jag dåligt o känner mig nästan underlägsen för att jag inte har nya kläder.. Men ibland får man välja, tak över huvudet eller kläder.

Jag är helt förälskad i den låten, jag som inte alls brukar gilla kärlekslåtar men Kelly är bäst så.. ja!

Inga kommentarer: