lördag 21 mars 2009

Kraschad dator, helvete!

Jag undrar om mitt liv kan bli värre just nu?

Imorse kraschade min dator, nu är ALLT borta! bilder, minnen, skolarbeten, CV, ja allt! Den går inte ens att starta! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, den där dumma datorn är mitt liv, jag har ALLT på den.. Nu måste jag köpa en ny vilket försämrar min ekonoi betydligt mer. Jag är redan pank, jag har inte ett öre extra som jag kan spendera men jag måste. Det gör mig så arg! Varför ska livet vara så orättvist? Nästan alla jag känner har någon form av backup utom jag. Jag vill me vara en bortskämd unge som får saker när jag behöver det. Ibland.. bara ibland.

Hela morgonen har gått åt till att lipa i fosterställning bredvid min döda dator, min lilla pluttenutte dator.. borta! buuhu! Inte för att det gör sakn bättre men det hjälper lite.

Jag ska sälja min gitarr och hoppas på 2000 för den, är det någon som vill köpa den så hör av dig, den är megamega fin, svart lack o jätte schnögg.



Tänk, nu kan jag inte gå in på msn och skriva blogg på länge. Åh det svider! Jag har iaf en mobil som jag kan nås på. Men även den är sönder för en spricka täcker skärmen. Kan det bli bättre än såhär så säg?

Ursäkta detta negativa inslag, men det är inte roligt att förlora sitt allt.

Inga kommentarer: